شبکه اجتماعی Google Circles از سوی گوگل راه‌اندازی شد
 
workstation

س اینترنت اکسپلورر 6 به شماره افتاد

 مایکروسافت یک وب سایت شمارش معکوس برای شناسایی درصد کاربرانی که همچنان از مرورگر اینترنت اکسپلورر 6 استفاده می کنند راه اندازی کرده است.
به نظر می رسد که با وجود عرضه نسخه 9 مرورگر اینترنت اکسپلورر، نسخه قدیمی اینترنت اکسپلورر 6 هنوز در بسیاری از نقاط دنیا استفاده می شود.

  
 

به همین منظور مایکروسافت وب سایت "شمارش معکوس اینترنت اکسپلورر 6" را برای نظارت بر درصد کاربرانی که هنوز از این مرورگر قدیمی استفاده می کنند راه اندازی کرده است.
مایکروسافت با شناسایی این کاربران از آنها دعوت می کند که از نسخه های جدیدتر این مرورگر استفاده کنند.
در این طبقه بندی، چینی ها با 34.5 درصد، کره جنوبی با 24.8 درصد، هند با 12.3 درصد، بیشترین تعداد کاربران IE6 را به خود اختصاص داده اند.
تایوان و عربستان سعودی با 10.7 درصد، ژاپن با 10.3 درصد و ویتنام با 10 درصد در رتبه های بعدی ایستاده اند.
براساس گزارش "پی. سی وورد"، در شرایطی که کاربران آسیایی بیشترین درصد استفاده از IE6 را دارند کاربران آمریکایی کمترین تعداد را تشکیل می دهند به طوریکه در ونزوئلا 5 درصد، آرژانتین 4.5 درصد، مکزیک و شیلی 3.9 درصد و در آمریکا 2.9 درصد از کاربران اینترنت برای مرور در وب از اینترنت اکسپلورر 6 استفاده می کنند.
در مجموع 12 درصد از کل کاربران اینترنت در دنیا کاربر IE6 هستند.
در این نقشه ایران جزء کشورهایی قرار دارد که برای این طبقه بندی رصد نشده اند.

 

اینترنت اكسپلورر 9 عرضه شد
 
 
مایكروسافت اعلام كرد كه نسل جدید مرورگر اینترنت اكسپلورر برای دانلود در دسترس كاربران است.
هم‌اكنون اینترنت اكسپلورر 9 كه جدیدترین نسل از مرورگرهای اینترنتی ساخت مایكروسافت است و سرعت گردش در اینترنت را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد، هم اكنون در وب سایت این شركت در دسترس دانلود كاربران است.

 

اینترنت اكسپلورر 9 به 39 زبان عرضه شده اما تنها برروی سیستم‌های عامل ویندوز فون 7 و ویستا متعلق به مایكروسافت اجرایی است.
یكی از مقامات مایكروسافت اظهار كرد كه نسخه‌های آزمایشی مرورگر كه پیش‌تر عرضه شده بودند با استقبال بی‌نظیری مواجه و بیش از 40 میلیون بار دانلود شدند.

 

 مایكروسافت به‌طور رسمی اعلام كرد كه مرور‌گر اینترنت اكسپلورر 9 در تاریخ چهاردهم مارس برای دانلود در دسترس كاربران قرار خواهد گرفت.
 

 
اخیرا با عرضه‌ی نسخه‌ی جدید مرورگر اینترنتی فایرفاكس و نسخه‌ی جدید گوگل كروم 10 به نظر می‌رسد بازار مرور‌گرهای اینترنتی داغ‌تر شده و مایكروسافت قصد دارد با عرضه‌ی اینترنت اكسپلورر 9 جایگاه خود را در این بازار حفظ كند.
اینترنت اكسپلورر 9 دارای یك منوی مینی‌مالیستی است و فضای بیش‌تری را برای صفحات اینترنتی ارائه می‌كند.
این مرورگر اینترنتی دارای پیشرفت‌های چشم‌گیری نسبت به نسخه‌ی قبلی اینترنت اكسپلورر و سرعت گردش در اینترنت به وسیله آن افزایش می‌یابد.

 

 

 سرانجام نسخه 10 مرورگر اینترنتی كروم هم در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.
 
مرورگر كروم حدود 10 درصد از بازار جهانی مرورگرها را در كنترل دارد و در نسخه تازه آن از موتور جدید جاوا اسكریپت موسوم به كرانك شفت استفاده شده است.
گوگل مدعی است این موتور 66 درصد سریعتر از موتورهای قبلی جاوا اسكریپت است. ارتقای امنیت با از كار انداختن پلاگین های مشكوك و اضافی دیگر ویژگی كروم 10 است.
ارتقای سازگاری با نرم افزار فلش و ویندوز ویستا و بهبود مكانیسم به خاطر سپردن كلمات عبور كاربر در سایتهای مختلف به منظور حفظ حریم شخصی وی هم در مرورگر كروم 10 پیش بینی شده است.
همگام سازی اطلاعات كاربران كروم در زمان استفاده از این مرورگر بر روی رایانه های مختلف نكته دیگری است كه در نظر گرفته شده است.
تسریع عملكرد با توجه به مشخصات پردازشگر سخت افزاری گرافیكی و رفع چند آسیب پذیری مهم در نسخه های قبلی از جمله تحولات قابل ذكر این مرورگر است.
نسخه 10 كروم با سیستم عامل های بسیاری از جمله ویندوز، مك، لینوكس سازگار است.
 

 

 

 گمانه‌زنی‌ها حاكی است كه مرورگر اینترنت اكسپلورر 9 محصول شركت مایكروسافت تا پایان ماه جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.
گفته می‌شود مایكروسافت قصد دارد در تاریخ 14 مارس هم‌زمان با كنفرانس SXSW از مرورگر اینترنتی اكسپلورر 9 رونمایی كند.
 
البته برخی از گزارش‌ها حاكی است كه این امكان وجود دارد اینترنت اكسپلورر 9 در تاریخ 24 مارس عرضه شود اما به هر حال می‌توان اطمینان داشت كه این محصول جدید پیشرفته مایكروسافت تا پایان ماه جاری میلادی رونمایی خواهد شد.
هم‌اكنون با عرضه مرورگر فایرفاكس محصول موزیلا و مرورگر كروم ساخت گوگل رقابت در بازار مرورگر اینترنتی داغ تر شده است و مایكروسافت تلاش می‌كند تا عرضه نسخه‌های جدید اینترنت اكسپلورر جایگاه خود را در این بازار حفظ كند.
 

نظرات شما عزیزان:

murteza sultani
ساعت1:14---12 ارديبهشت 1390
salam dost aziz man weblog shoma ro didam besyar mataleb jalebe dare ama tablighat ke daramad zah ast baray shoma ro kam dare.
shoma mitony ba estefade az link zir

http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=6505

dar site persian hit hozve beshy va mesle webloge man tosh tablighat on site bezary va kasbe daramd koni

www.tezbal.loxblog.com
address man hast bya toesh va baroye baneray tablighatish click kon ta man be nawaye beresam mer30

b yadet nare


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


وبلاگ تخصصی کامپیوتر و فناوری های روز جهان.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
IT.فناوری اطلاعات workstation و آدرس workstation.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 3935
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1